06-12-14

mijn Moleskine agenda voor 2015

Ik droomde al een tijdje van een mooie agenda. Ik had er wel eentje hoor, zo'n schoolagenda van de HEMA. Hartstikke leuk, maar ik was (nu al) klaar met de bloemetjes aan de binnenkant en toen ik foto's zag bij iemand die een Moleskine agenda had, wilde ik er meteen ook eentje. Ik heb zo vaak goede verhalen gehoord over dit merk, en dan voornamelijk dat het zulke stevige notitieboeken en agenda's zijn en dat de bladzijden heel lekker schrijven. Ik ging naar de boekwinkel en kwam thuis met dit hippe, groene exemplaar. Zo blij mee!































Sommigen zullen misschien denken... Marjolein, waarom ben je zo blij met een agenda? Nou, ik zou het je proberen uit te leggen. Ten eerste HOU ik van de klassiekheid van de pagina's. Kijk dan, hoe mooi dat is. Maar dat is niet alles. De agenda heeft het perfecte formaat (ik heb Pocket, en dat is 14x9 cm). En als je nu nog steeds niet overtuigd bent... de agenda heeft ook een adresboek, een vak waar je bonnetjes/kaartjes/briefjes in kunt bewaren, een pagina met vlucht duur (ik weet nu hoe lang het vliegen is van Amsterdam naar ...) en er zit zelfs een lineaal pagina in.

Ik bedoel maar.

Ik ben bang dat het verslavend is, want nu wil ik alleen maar meer van Moleskine. Ik kan niet wachten tot 29 december, want dan begint de agenda. Yay! De agenda is trouwens tussen de €15 en €20 ongeveer, afhankelijk van waar je hem koopt. Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht om de boekwinkels even te sponsoren, maar als je hem online koopt is het vaak goedkoper, al hoewel er dan weer verzendkosten bij komen.

Heb jij al ervaring met Moleskine?

Liefs, Marjolein