02-02-17

Mijn Paperblanks agenda voor 2017

Herinner je het artikel waarin ik mijn agenda voor 2016 liet zien nog? Vorig jaar had ik voor het tweede jaar op rij een Moleskine, en hoe goed dit ook beviel, eind vorig jaar viel mijn oog tijdens een snuffelsessie in de boekwinkel op een Paperblanks agenda. Deze kleurrijke agenda ga ik nu aan jullie laten zien. 





Waarom stapte ik dit jaar tóch van mijn Moleskine geloof af om iets nieuws te proberen? Ik heb twee jaar achter elkaar een Moleskine gehad, en die vond ik ook enorm fijn. Het eerste jaar had ik een weekindeling waarbij de dagen van de week gewoon over twee pagina's verspreid zijn, en het tweede jaar had ik eentje waarbij links de dagen en rechts een notitiepagina stond. Ergens vond ik dat wel handig om wat op te schrijven dat ik niet moest vergeten, maar aan de andere kant gebruik ik daar ook al losse notitieboekjes voor. Voor mij een klein beetje overbodig dus. Aangezien ik nergens meer eentje kon vinden met de 'normale' indeling, en ook wel in was voor iets kleurrijks, ging ik voor deze vrolijke variant van Paperblanks. De prijs daarvan ligt ook nog ietsje lager en ik vind het formaat fijn. Verder hou ik gewoon heel erg van de minimalistische indeling en ik vind de maandoverzichten van deze agenda ook mooi. Net als bij Moleskine staan ook in Paperblanks agenda's wat extraatjes, zoals internationale vakanties, een maattabel en een reisplanner. Love it ❤!

Wat ik verder over deze agenda in het speciaal kan vertellen, weet ik niet. Maar mocht je meer willen lezen over agenda's en plannen? Lees dan eens de volgende blogartikelen! 
Wat voor agenda gebruik jij op dit moment? Vind je die fijn?